P47 - uzupełnienie (2)

Moi Drodzy Czytelnicy.
Pisanie na tym blogu przerwałem kilka lat temu w 2012 roku, borykając się najpierw z formatowaniem wpisów i zdjęć na blogu, a następnie ze swoim zdrowiem, kiedy to na pewien czas musiałem naprawdę zniknąć zewsząd. Wróciwszy do żywych, straciłem zapał do blogowania, ale nie do łódek. Dzięki wielkiej pomocy przyjaciół, zbudowałem kolejną łódź, którą opiszę w następnych wpisach. Koledzy powiedzieli mi, że warto kontynuować, dla popularyzacji samodzielnej budowy małych, drewnianych i sklejkowych łódek, czyli szkutnictwa amatorskiego.

***
Poniżej zagubiony i odnaleziony wpis z 2012 roku, kolejny uzupełniający artykuł o P47 Zbyszka:

Właśnie dostałem od Zbyszka kolejne, brakujące skany planów P47, które były opublikowane w miesięczniku "Morze" w latach 50., według których, najpierw jego Tata, a później Zbyszek, zbudowali swoje łódki.



***
Kontynuacja 5 lipca 2019:

Ale to nie koniec! Jakiś czas później znalazłem informacje o kolejnej budowie P47 - oto link do artykułu na stronie Szkutnik Amator: http://szkutnikamator.pl/index.php/p47-ket-aglowy-konstrukcja-pluciskiego
Konstrukcja została przetransponowana na S&G, a wręgi zostały wycięte ze sklejki
Pozwolę sobie wstawić tu jedno zdjęcie, tylko dla zachęty:

http://szkutnikamator.pl/images/idoblog/upload/1768/sm/pink_sark.jpg


Komentarze